Álláslehetőség (testületi referens)

Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal

testületi referens

munkakör betöltésére.

  

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Fejér megye, 8083 Csákvár, Szabadság tér 9.

Ellátandó feladatok:

Képviselő-testületi és bizottsági ülések szervezésében, előkészítésében és végrehajtásában történő részvétel. Képviselő-testületi és bizottsági üléseken való részétel, jegyzőkönyvvezetés, jegyzőkönyvek készítése, felterjesztése. Határozati kivonatok készítése, határozatok és rendeletek nyilvántartásának vezetése, kezelése. Másolási, digitalizálási feladatok ellátása, adatszolgáltatások teljesítése.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. mellékletének 24. pontja szerinti koordinációs feladatkör és 27. pontja szerinti titkársági feladatkör.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a közszolgálati szabályzat rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Középiskolai végzettség,
  • Kiváló gépírási ismeretek,
  • Közigazgatási gyakorlat – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Közigazgatási alapvizsga,
  • Jegyzőkönyvvezetési szakképesítés,
  • Önkormányzati hivatalban szerzett szakmai tapasztalat,
  • ASP irat szakrendszer ismerete

 

Elvárt kompetenciák:

  • Magas fokú kommunikációs készség szóban és írásban,
  • Önálló, pontos munkavégzés,
  • Rendszerszemlélet, problémamegoldó képesség,
  • Monotonitástűrés.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Fényképes önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 9. §-a és az 1. sz. melléklete alapján,
  • Végzettséget és szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
  • Nyilatkozat, hogy a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 84-85. §-a szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálásában részt vevők az adatait megismerjék és kezeljék.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. február 10.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (8083 Csákvár, Szabadság tér 9.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: Csv/137-3/2023., valamint a munkakör megnevezését: testületi referens.
  • Elektronikus úton Heinczné Horváth Edina önkormányzati és társulási irodavezető részére az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen keresztül.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat elbírálása a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján előszűrt pályázók személyes meghallgatását követően történik. A pályázat elbírálásáról a polgármester egyetértésével a jegyző dönt. A kinevezésre 6 hónap próbaidő kikötésével kerül sor. A pályázat kiírója fenntartja magának a visszavonás, valamint a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát. A pályázat eredményéről az érintettek írásban értesítést kapnak.

A pályázat elbírálásának határideje: 2023. február 28.

A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje: