Álláslehetőség (igazgatási irodavezető)

Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal

pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében

igazgatási irodavezető

munkakör/feladatkör betöltésére.

 

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok):

Az irodán belüli hatékony és célszerű munkamegosztás, a feladatok szakszerű és törvényes ellátásának és az eredményes munkavégzésnek a biztosítása, munkatársak szakmai támogatása; az iroda feladataihoz kapcsolódó képviselő-testületi előterjesztések, rendelet-tervezetek, ügyfél tájékoztatók készítése; birtokvédelmi, állatvédelmi ügyek intézése; közérdekű bejelentések és panaszok kezelése; belső szabályzók felülvizsgálatában, készítésében történő közreműködés; választással kapcsolatos feladatok ellátása.

Betöltendő állás szakmacsoportja: önkormányzat

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): hatósági jogalkalmazás

Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:

Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Csákvár

Álláshirdető szervezet bemutatása: A Csákvári Közös Önkormányzati Hivatalt három települési önkormányzat alkotja (Csákvár város, Gánt és Vértesboglár községek).

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A kinevezésre 6 hónapos próbaidő kikötésével kerül sor. A pályázat benyújtható a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre. Kérjük a tárgyban feltüntetni a munkakör megnevezését és a pályázó nevét. A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány csatolása. A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2024.03.20. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja. A pályázat kiírója fenntartja magának a visszavonás jogát.

 

Feltételek, előnyök

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása

Elvárt végzettség/képesítés:

  • Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Egyéb végzettség, igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező, jogász vagy okleveles közigazgatási szakértő, menedzser

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

  • Legalább 1 év közigazgatási gyakorlat,
  • Legalább 1 év vezetői tapasztalat,
  • Jogi vagy közigazgatási szakvizsga
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • B kategóriás járművezetői engedély

Pályázat elbírálása során előnyt jelent

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: igen

Egyéb pályázati előnyök:

  • ASP szakrendszer felhasználói szintű ismerete

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

  • Döntési képesség, felelősségvállalás (vezetői)
  • Munkatársak motiválása (vezetői)
  • Vezetői funkciók ellátása (vezetői)
  • Terhelhetőség

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23.) Korm.rendelet 9. §-a és az 1. melléklete alapján)
  • motivációs levél (bruttó bérigény megjelölésével)
  • végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
  • pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálásában részt vevők az adatait megismerjék és kezeljék

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. március 10.

Állás tervezett betöltésének időpontja:

A pályázat az elbírálást követően azonnal betölthető.

A pályázat elbírálásának módja:

A pályázat elbírálása a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján előszűrt pályázók személyes meghallgatását követően történik. A pályázat elbírálásáról a polgármesterek egyetértésével a jegyző dönt.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. március 20.

A pályázat további közzétételének helye:       kozszolgallas.ksz.gov.hu