Tisztelt Lakosság!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a törvényi előírásoknak megfelelően a kérelmeket a Hivatal két formában fogadhatja el:
1.) Írásbeli benyújtás: A kérelem benyújtása lehet papíralapú vagy elektronikus úton, az E-Önkormányzat portálján keresztül. Az elektronikus levél (e-mail) formájában történő kérelmezés nem megfelelő, és a hatóság nem fogadja el azt!
2.) Személyes benyújtás: Ha az ügyfél személyesen kívánja benyújtani a kérelmet, akkor az is elfogadott, viszont ilyenkor figyelembe kell venni az ügyfélfogadási időt, mely az alábbiak szerint történik: Hétfő: 8:00-12:00; Szerda: 8:00 -16:00; Csütörtök: 8:00-12:00 (Helye: 8083 Csákvár, Szabadság tér 9.)
Ha a kérelmet nem a törvényes előírásoknak megfelelő módon nyújtja be (pl. e-mailben) az ügyfél, a hatóság nem fogja azt befogadni és az eljárás nem indul el az adott ügyben.
Ajánlott benyújtási mód:
A legpraktikusabb és jogilag megfelelő módja a kérelmek benyújtásának, ha azokat az E-Önkormányzat portálon keresztül küldi el az ügyfél. A portál biztosítja az elektronikus kérelmek érvényes benyújtását, amely megfelel az összes jogszabályi követelménynek, és lehetőséget ad arra, hogy az ügyfél kényelmesen, gyorsan és biztonságosan intézze ügyét.
A portál elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap.
Dr. Klima Olga sk.
jegyző